6.08.2013

WEEKEND !



Ganska nöjd med att ha helg. Den här veckan har varit lite annorlunda än övriga veckor så har tappat vardagsrutinerna lite. Typ vaknat av att klockan ringt på morgon och inte haft en aning om vilken dag det är och vad som ska göras för att dagen innan kändes som en söndag eller en fredag trots att det var en torsdag och en onsdag. Är ju en människa som älskar att göra samma saker så samma sätt varje dag ! Hur rimmar det med min kreativitet ? Rätt bra, tror jag, känner mig inte hämmad i varje fall. Idag blir det som sagt kill-häng och kanske tjej-häng också, man får se, och på söndag ska jag och mamma fixa lite grejer till butiken. Ska antagligen rida också, håller tummarna för bra väder så kanske man kan rida i havet. Älskar för övrigt de här vindruvs-örhängena, de här verkligen växt på mig, men de gör så satans ont ! Väger så mycket att mitt ena öra är helt svullet och blodigt. Sen har jag inget tålamod på att det ska läka igen heller, så fortsätter riva upp det varje gång jag använder örhänget. Vad gör man inte för fåfängan ?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar