7.16.2013

LOVE & WEDDING




I lördags var det dags för bröllop, mitt första på sex år och det var fint att se lite äkta kärlek ! Jag hade rollen som chaufför vilket innebar en alkoholfri kväll, men det gjorde inte så mycket för pappa har rest tillbaka till Thailand så just nu ansvarar jag över hans fina bil och det finns få saker som är så roliga som att köra den ! Måste faktiskt erkänna att jag lite grann älskar den, blir liksom varm i hjärtat av att gasa på för fullt ut på motorvägen med musiken på högsta volym. Så värt att vara nykter för. Fick gjort ett blom-diadem dagen innan med viss panik när jag insåg att superlimmet inte ville fästa på vissa ställen och om inte superlimmet kan fästa, vad kan då göra det ? Men det löste sig efter lite trixande och jag blev rätt nöjd över att kunna ha blommor i håret som inte vissnar i första taget.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar