7.02.2013

CHEAP CHIC & VINTAGE




Idag har jag varit uppe i ottan för jag skulle fota Ulf innan butiken öppnade och var tvungen att förbereda kläderna innan dess. Det gick bra som vanligt, Ulf är en mycket pålitlig modell ! Bra kropp har han också, allt sitter liksom som det är tänkt så det går alltid väldigt smidigt. Och så fick han knäppa några bilder på mig också, i mitt halvslitna tillstånd. Den trogna Louis Vuitton-väska gick sönder för några veckor sedan så idag åkte den över till Köpenhamn för lagning och jag fick gräva fram en gammal ersättare. I lördags var jag bjuden på middag hos T:s vänner och åt och drack det godaste jag smakat på länge ! Blev så mätt så när de andra skulle ut fick jag cykla hem och lägga mig i sängen, kunde knappt stå upp och var fortfarande mätt morgonen efter. Annars har jag försökt ta det lugnt i helgen, hängt med hästen, kollat skamligt många avsnitt av Paradise Hotel och bara sovit.





Dress : Zara / Shirt : MANI / Clutch : Gucci / Shoes : Din Sko / Sunglasses : Mango / Earrings : AdR for H&M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar