7.10.2013

THE KENNEDY DRESS




Igår efter jobb köpte jag och min vän Sandra hamburgare och körde ner till stranden i Klagshamn. Där satt vi och åt medan vi pratade om alla bekanta som skaffar barn, vi kan inte riktigt fatta att vi är så gamla att det borde vara dags för sådant, känns ju fel. Efter det körde vi inom Sandras mormor, badade i hennes pool och snyltade några kakor innan vi fortsatte hem till mig för att kolla Morden i Midsomer. Älskar sommaren när det bara visas brittiska kriminalare ! Hade på mig en 60-talsklänning från butiken som är lite svår för den är bara snygg att ha på sommaren men samtidigt är den gjord i ylle så det blir ganska varmt i den. Och min fina cykel som jag har ärvt av morfars mamma Elsa och som är säkert sjuttio år gammal. Egentligen så var det väl mormor som ärvde den, men när jag fyllde sexton för en halv evighet sedan fick jag den i present. Skulle bli galet förkrossad om den försvann eller gick sönder, vilket det känns som den ska göra när som helst. Lämnade in den på lagning för några veckor sedan och dem föreslog enkelt en ny cykel. Nix pix, svarade jag och de fick snällt åtgärda däck, stöd och kedja. Ska cykla som en galning på den minst sjuttio år till.


Dress : MANI / Shoes : ZARA / Clutch : MANI / Bag : H&M / Sunglasses : Mango

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar