8.28.2013

BAG ISSUES




Har ett jättestort problem just nu, som egentligen är ett extremt litet problem när man tänker efter, men ändå. Jag saknar en stor rymlig väska att trycka ner mitt liv i. Mina små Louis Vuitton-väskor är i storlekar som en vanlig plånbok och rymmer knappt mer än nycklar och mobil. Därför skulle jag vilja ha en fin och rolig väska att stoppa ner allt det andra i, som smink, kamera, böcker, papper, ombyte eller vad det nu kan vara. Men vad som helst duger inte, uppenbarligen, för nu har jag letat i ett halvår och inte hittat en enda jag skulle kunna tänka mig att ha. Hade jag haft obegränsat med pengar hade det antagligen sett annorlunda ut. Iallafall har MANI fått in en del snygga och oanvända väskor som är lite små-roliga. Favoriterna är dessa två, en korg-väska och en handväska som är helt enormt stor !





Bag : MANI / Straw basket : MANI

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar