8.29.2013

NEVER DO WHAT COMMON PEOPLE DO




När jag fotade Nina i helgen pratade vi en del om framtiden, drömmar och sådant där. Skulle jag för fem eller tio år sedan veta vad jag gör idag hade jag antagligen blivit urlycklig, jag har ju bland annat landat drömjobbet från den tiden och gör en massa andra riktigt roliga och inspirerande saker. Men det är ju det där med att aldrig bli nöjd, att hela tiden längta och kräva efter mer. Nina vill göra het reklam för Absolut Vodka och själv bara måste jag göra vingarna till Victoria's Secret-modellerna, de där som dem har på sig på showen varje jul. Kan inte komma på något som skulle passa mig bättre ! Men det får bli längre fram. Bara några få sommardagar kvar nu, känns sorgligt och jag är verkligen inte sugen på höst igen. Det enda som håller humöret uppe är alla mina pälsjackor som jag äntligen får plocka fram igen !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar