9.03.2013

FLOWERS




Ett par dagar in i september och man får väl säga att det är höst. Kallt är det iallafall, fast inte så kallt att man kan dra fram pälsarna synd nog, och den lilla solbränna jag fick i sommar är puts väck. Och det är dags att färga håret igen, detta eviga bekymmer ! Nu är håret nästan snudd på blont och det passar ju fint på sommaren men nu är jag blek och trött i ansiktet igen och behöver en ordentlig färg på håret. Funderar på jordgubbsblond, för jag vill inte bli lika mörkt röd som jag varit de senaste sju åren. Gillar det egentligen som det är i topparna just nu, men jag vill ha bort den nio månader gamla utväxten. Eller funderar jag att återgå till min naturliga hårfärg igen, alltså utväxten, och bli mörkblond. Kan bli okej, kan också bli riktigt tråkigt. Innan Vintagemässan i slutet av månaden får jag ha bestämt mig iallafall, så jag kan se lite ordentlig ut för Stockholmarna !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar