8.09.2013

VINTAGE FRIDAY




Lite halvkass och knäpp bild idag, men det var trubbel med kameran. Var på mitt nya jobb några timmar i förmiddags och sedan har jag jobbat i butiken. Fick besök av både min kusin och min kompis samtidigt och vi satte igång att rota igenom hela butiken och prova kläder. Jag fick på mig den här snitsiga outfiten och en fejkat leende ! Har fått in en massa fina saker i butiken senaste tiden, väldigt svårt att hålla fingrarna i styr, känner jag. En vit strutsstol, alltså en bred lång krage typ, har fått särskilt mycket uppmärksamhet. Önskar verkligen att jag kunde lägga vantarna på den. I helgen blir det kräftskiva och förhoppningsvis ett besök i stallet eftersom jag inte varit där på en halv evighet !


Shirt : MANI / Skirt : MANI / Sunglasses : Urban Outfitters / Earrings : H&M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar