8.06.2013

SUNNY DAYS




Så trött jag är just nu ! Vaknade redan klockan fem imorse, antagligen för att jag drömde att jag flög till USA och var väldigt skärrad och stressad, flygrädd som man är. En jäkla dröm. Ändå, vilka härliga dagar jag haft sedan sist ! Lediga dagar med massor av sol först, och nu jobb-dagar på mitt nya jobb. Och fortfarande galet mycket sol. I fredags var jag på stranden för första gången i sommar, körde ner med bilen till Falsterbo och hoppade i plurret redan klockan nio på morgonen, barnsligt lycklig över att få bada och slumra i solen. Ikväll ska jag möta upp T och Andrea eftersom Andrea ska flytta till Frankrike i några månader. Sorgligt för mig och T, desto roligare för Andrea. Ska försöka åka ner och hälsa på henne !





Shirt : MANI / Skirt : H&M / Shoes : Zara / Bag : Louis Vuitton / Sunglasses : Urban Outfitters

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar