7.31.2013

THE BIRTHDAY GIRL




Så, då var födelsedagsfirandet över och idag återgår allt till det normala igen. De senaste dagarna har jag livnärt mig på resterna från kalaset i lördags, det vill säga tårta, senap, oliver, vin och pickles och det har varit super, super gott ! Men nu blir det riktig mat igen, och jobb och sådana grejer. Iallafall idag, för sedan är jag faktiskt ledig fram till på söndag. Ska ta bilen och köra ner till lämplig strand och bara slappa och läsa. Och på måndag är det dags för mitt nya jobb ! Sjukt nervös även om jag inte har haft så mycket tid över att tänka på det. Igår fick jag sista födelsedagspresenten av mamma, finfina hudvårdsprodukter så nu kommer jag förhoppningsvis se ut som tjugofem tills jag är sextio. Ägnade timmar åt att tvätta och smörja in mitt ansikte och det ser mycket lovande ut ! Älskar att få sådana saker som man aldrig köper till sig själv i vanliga fall. Fick ett presentkort i lördags och för det köpte jag Lancôme x Alber Elbaz's mascara, galet svindyr men det kändes skönt att få unna sig det en gång iallafall !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar