7.30.2013

TWENTY-FIVE




Idag är det dags att fylla tjugofem, men firandet skedde stort i lördags och här kommer lite bilder därifrån ! Insåg att jag fullkomligt hatar att stå värd för sådana här grejer men nu dröjer det väl några år till det blir dags igen. Men det blev jättefint iallafall och det var så skönt att sitta och kolla ut över bordet och se sina vänner och familjen, verkligen en underbar utsikt ! Sådant betyder mycket för oss gamla människor, minnen som man kan plocka fram mindre roliga dagar och le åt. God mat, god tårta, god dricka och gott sällskap helt enkelt. Det hela avslutades på Debaser där vi dansade resten av natten och jag var hemma igen när solen gått upp, trött och glad. Idag ska jag fira genom att köpa en rejäl ansiktskräm och sedan sätta mig på Moccasin och svepa mängder av vin. Känns lagom en sådan här dag. Tjugofem är väl en sådär siffra att fylla för det är väl inte så kul att bli äldre men hade jag inte blivit tjugofem hade jag inte haft det här livet heller. Och det blir faktiskt bara bättre och bättre för varje år så jag är helt sjukt spänd på att se vad framtiden bär med sig. Alltså, stort grattis till mig på tjugofemårsdagen ! Vi kommer aldrig vara nya igen men aldrig bli gamla heller !




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar