9.27.2013

GOODBYE MALMÖ, HELLO STOCKHOLM




Äntligen på väg upp till Stockholm ! Har kört tidigare än vad vi brukar göra idag för att vi ska försöka hinna inom vintagebutikerna i Stockholm innan de stänger och säga hej. Träffar väl en del imorgon men det är ju kul att någon gång kolla in butikerna också. Är lite spänd på vad jag kan hitta till mig själv, i våras stod jag ju på mässan ensam så då fick jag inte chansen att gå runt och kolla på vad de andra hade med sig. Kanske tur det, blir lätt att pengarna försvinner annars, men den här gången har jag gett mig själv tillåtelse att go nuts ! Behöver snygga vardagsgrejer att glida runt i, vilket då antagligen betyder att jag kommer att komma hem med en bal-klänning från 30-talet som jag aldrig får tillfälle att använda. Antagligen två nummer för liten också. Blir nog urnöjd vilket som !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar