9.25.2013

AUTUMN




Om bara två dagar drar vi upp till hösten upplaga av Vintagemässan i Stockholm ! Vi har riktigt finfina saker att ta med oss också så jag hoppas att våra kläder hittar nya stiliga ägare däruppe. Ska börja packa ihop både butiken och mina egna saker imorgon, men alltså, vad ska man ha på sig ? Denna eviga fråga. Det måste ju vara vintage, så långt har jag kommit iallafall. Med fördel från den egna butiken. Får väl ta och rota fram någon gammal trasa ur gömmorna och hoppas på det bästa. Har struntat i att färga håret också och istället bestämt mig för att det få växa fritt tills vidare. Så spännande ! Tyvärr har sommaren tagit hårt på mitt hår, allt tuperande och lockande har slitet av hälften av det och jag har inte ens så mycket hår till att börja med. Längtar tills jag kan sy fast en peruk på skallen och glömma allt vad dåliga hårdagar heter. Men tills dess får det som sagt växa fritt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar