1.08.2014


LOOKING BACK AT 2013 PART. JUNE-SEPT




Trots att jag egentligen bara jobbade hela sommaren, och Malmös väder var sådär även om jag lyckats få sol med på varenda bild, var allt ändå väldigt bra ! Jag fick börja med att gå på bröllop och sedan kom årets bästa fredag när jag fick följa med min kusin och hans familj på mini-weekend i Köpenhamn, gå på tivoli, shoppa, ströva runt i strålande solsken och bo på fint hotell. När sommaren började närma sig slutet fyllde jag tjugofem och hade stor middag med släkt och vänner ute i mammas trädgård. Kan ha varit bästa födelsedagen so far, att man tog tag i det och styrde upp något ordentligt utan att det för den delen blev stelt och konstlat. Och eftersom jag fick bestämma valde jag allt som bara jag ville ha, från champagne och mat, till musik och tårta. Sedan fick jag halvtidstjänst på en reklambyrå, något jag blev så glad över att jag nästan smällde av. Där sitter jag om dagarna innan jag går och öppnar butiken och får jobba med allt som har med trycksaker och hemsidor att göra ! I september var det återigen dags att ta butiken till Vintagemässan i Stockholm och som vanligt var det lika kul att träffa alla där uppe !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar