1.09.2014

LOOKING BACK AT 2013 PART. OCT-DEC





I oktober öppnade vi en pop up-version av MANI på Mitt Möllan där vi började sälja billigare vardagskläder från hela 1900-talet. Jag fick åka över på tivoli i Köpenhamn igen och åkte en massa karuseller jag aldrig tidigare ens drömt om att jag vågade åka och sov sedan över på samma hotell som jag hade fått sova på under sommaren Köpenhamn-vistelse. Sedan spontan-bokades en resa till Milano och det var så skönt att bara komma iväg några dagar, se något annat och bara ha kul ! När jag kom tillbaka fortsatte jobbet både i butiken och på reklambyrån, jag fick anordna julafton hos mig för första gången och min lägenhet luktar fortfarande jul och värme. Sedan fick jag vara ledig lite, ligga i soffan, kolla på film, äta julmatrester och köra till upp till Kalmar och hälsa på min kille när saknaden blev för stor. Sedan började årets sista dagar närma sig och jag och Alice packade ihop våra nyårsklänningar och drog till Prag och hela perfekta 2013 fick ett mycket värdigt slut !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar