2.07.2014

NEW OLD NEWS !




Igår kom allt viktoriansk och edvardianskt som jag hunnit med att fota upp på MANIs webshop ! Finfina föremål för den som vill äga en bit av historien och i helt okej skick också med tanke på den väldigt höga åldern, har sett nyare kläder i betydligt sämre skick. Tänker mig att de ljusare kläderna är fina att ha på sommaren, finns liksom något bohemiskt och romantiskt över dem som får mig att välja ha blommor i håret och springa barfota över sommarängar. Den svarta dräktjackan är den näst sista vi har kvar, tror mamma har gömt den andra hemma hos sig, för vi hade ett par stycken från början men de andra har faktiskt sålts till kvinnor som vill ha dem på sig i vardagen och till ett par snygga svarta jeans funkar det ju utmärkt ! Lite krångliga att ta sig i bara, jag tänker alltid på riddarrustningar när jag ska öppna upp dem.





All clothing : MANI

1 kommentar: