2.06.2014




Vad sägs om att tjuvtitta lite på min nya, och förhoppningsvis långvariga, portfolio ! Hur länge har man inte kämpat med att hitta en portfolio-design som funkar, typ sen för evigt ? Det har varit avskalat och minimalistiskt, flamsigt och tråkigt, där jag har inte kommit till min rätt och mina arbeten absolut inte har kommit till sin rätt. Men nu så. En portfolio som visar vem Fanny Fager är, vad Fanny Fager gör och den känns bättre än vad jag någonsin vågat hoppas på ! Det återstår fortfarande en del arbete, men på det hela är den liksom klar och sedan är det bara att se om den kan ge mig några jobb. Vilket jag hoppas på för just nu är jag verkligen tömd på portfolio-designidéer så kan verkligen inte göra om den på ett tag. Arbetena som snabbt visas här nedan är mitt examensarbete Verschillend, om hur man gör högklackade skor ergonomiska, Travel with beauty, hur make up-förpackningar för Lois Vuitton kan se ut, och så lilla Notice, ett par glasögonbågar gjorda av skelettben från slaktgrisar.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar