3.28.2014

MORE SPRING NEWS ! 




Strålande, ljummet väder i Malmö idag ! Butiksdörren ut mot gatan kan stå helt öppen och det är inte det minsta kallt ! Imorgon blir det förhoppningsvis till att skylta om till vår, har en spännande idé som jag hoppas kommer se lika bra ut i verkligheten som det gör i mitt huvud. Nya grejer på webshopen också, smycken som sagt och 40-talsklänningar. Just 40-talsklänningarna kan vara lite trixiga, men jag ser framför mig att de blir supersöta man gör dem knälånga, eller lagom eleganta om man tar bort de långa ärmarna. Ändå otroliga tyger och draperingar och sömnader så är absolut värda att göra om så man känner att man kan använda dem ! Älskar smyckena också, lite bohemiska, lite stylish. Den spännande lilla plast-accessoaren med pärlemo-vita blad är jättefin, väger knappt ett uns och jag tänker mig att man kan ha den i håret vid ett bröllop eller som utsmyckning vid urringningen på en klänning. Bara fantasin kan sätta gränser med vintage !





All items : MANI

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar