3.27.2014

THURSDAY'S OUTFIT




Idag ska jag börja lassa upp nya saker, dam mest, på webshopen ! 40-talsklänningar allra först, sedan en drös med smycken för det var ett tag sedan sist. Måste få upp bal- och fest-klänningar, toppar och enklare klänningar den här och nästa vecka för sedan har jag hela tre musikvideo-projekt på gång nu och fram till slutet av april så det finns dessvärre en risk att det få ta tid från hemsidan. Ska se om jag lyckas balansera båda på något sätt. Väldigt pepp på att få göra scenografi igen dock ! Och till tre musikvideor, vet inte hur jag ska klara av det men det får jag väl se till att göra. Idag hade jag inte på mig klänningen som jag har på mig på bilden, och som ändå knappt syns, utan en svart vanlig. Men tycker den på bilden är så ofantligt fin så den fick åka på under tiden som jag fotades !


Cardigan : Topshop / Dress : HERE / Shoes : Topshop / Turban : MANI / Necklace : HERE / Purse : Louis Vuitton

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar