4.25.2014

DOTS




Letade efter mina svarta prickiga strumpbyxor imorse men hittade dessa i mörkblått istället. Köpte de för fyra år sedan men har aldrig använt dem, så är väl på tiden nu. Tyckte faktiskt dem var väldigt fina, fint med blått till min svarta spetsklänning också. Idag kommer bli en kul dag för min lillasyster kommer hem från sin sex månader långa resa ! Hon åkte ju dagen efter att vi invigt MANI Pop up Store på Mitt Möllan, känns ju nästan som det var förra veckan ? Vi ska iallafall åka över till Kastup och överraska henne och ikväll blir det spontan fest med vänner och familj för att fira att hon är hemma ! Så spänd på att få se henne igen ! Finn och jag satt halva natten igår med att få klart våra två bidrag till Svenska kyrkans designtävling om att ta fram en ny typ av gravsten. Tyckte faktiskt vi tog fram två väldigt bra stenar men det lär väl vara hård konkurrens så får se hur långt dem räcker. Blev iallafall fina tillskott till våra portfolios. Ska se till att posta iväg dem nu innan jag åker över till Kastrup och hålla tummarna på vinst !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar