4.24.2014

BLUE LACE




Hade för övrigt en helt underbar påsk ! Jobbade som sagt skärtorsdagen efter att ha dygnat filminspelning och var lagom trött efter det. Finn kom och pigg-peppade mig sista timmen i butiken och efter det gick vi och köpte mat och godis i mängder, la oss i sängen, åt lite och sov inom en halvtimme och fortsatte göra det i hela tretton timmar. Länge sedan jag sov så lång tid i sträck. Vaknade fredag morgon med en pigg och utvilade kropp, mös i solen, gick en runda på stan, åt glass, satt på uteserveringar och drack vin och det kändes nästan som man var på en weekend-semester ! Påskafton innebat middag hos mormor, sedan stack jag och älskade Finn till Debaser och drack hallon-mojitos och dansade hela natten bland tonåringar ! Enda negativa med helgen: råkade skjuta iväg min mobiltelefon rakt in i mitt öga och har för första gången i mitt liv fått en blåtira. Ser inte klok ut. Typ som man har haft mörkblå eyeliner och sedan kletat ut det runt hela ögat. Vad tycks förresten om min nya klänning ?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar