4.23.2014

MORE FROM WHAT'S UR NUMBER ?




Onsdag, och det innebär att jag i vanlig ordning är i MANI-butiken hela eftermiddagen ! Så mycket att göra nu, vet knappt vart jag ska starta. Finn och jag ska vara med i en designtävling för Svenska kyrkan av alla saker och vårt bidrag måste vara klart i morgon kväll, dessutom måste jag börja förbereda inför de reklamfilmer jag ska göra styling och scenografi för i maj månad. MANIs webshop skulle behöva lite kärlek och butikens skyltfönster måste ha nya kläder. Vi ser hur mycket som hinns med helt enkelt ! Lite fler bilder från inspelningen av den första musikvideon kommer här också, är så väldigt spänd på att se hur den kommer bli för de andra två har jag sett varje scen-inspelning av på en moniter men den här har jag inte sett ett dugg av. Spännande alltså !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar