5.16.2014

HAPPY FRIDAY !




Fredag, äntligen ! Blir inte så mycket helg för min del, men ändå tid att få ta tag i allt som måste fixas inför nästa vecka. Bilen ovan är från förra året, vet dock inte vad som händer med bildernas kvalitet när man laddar upp dem nuförtiden. Hade ju samma problem förra sommaren också, sedan löste det sig av sig själv. För avvakta och se, helt enkelt. Klänningen köpte jag på Zaras rea för två somrar sedan, tycker att dem har den bästa rean av alla. Särskilt när rean har pågått några veckor och man kan köpa allt super-billigt. Nu gick klänningen lite sönder när vi var i Milano i höstas och jag har inte fått tummen ur att laga den men det ska jag självklart göra så jag kan bära den den här sommaren också ! På tal om resa, Finn och jag har bokat en weekend i Amsterdam nästa månad. Är så spänd på att få återvända dit och se om det fortfarande är världens bästa stad. Så det ser jag väldigt mycket fram emot nu, att hångla, gå gatorna runt och så klart kika på vintage !


Dress : Zara / Turban : MANI / Sunglasses : Urban Outfitters / Bag : Vintage Gucci

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar