5.15.2014

SWEET, SWEET VINTAGE




I söndags fick jag mig ett ryck och dukade upp den här buffén ute på balkongen. Resultatet ser ni här på MANIs sida. Mamma undrade vad godis har med vintage att göra, svaret är absolut ingenting. Men det är gott och jag och Finn kunde smaska i oss allt efteråt. På bilden ovan ser ni ett chock-rosa fjäderdiadem. Så otroligt fint när det sitter på håret ! Fjädrarna liksom fälls ut på ena sidan, väldigt elegant. Nedan ser vi även fjäderskorna och anar pälsskorna, still very much in love med dessa. Pärlkragen är ny också, väldigt söt, så som sådana kragar alltid är. Gillar den svarta strå-clutchen på lakrits-bilden, den får mig att tänka på min vän T när vi var i Italien. Allting finns i MANI-butiken på Davidshall ! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar