5.30.2014

SNEAK PEEK




Nu börjar det komma lite sneak peeks från musikvideon What I Know med Jeff och Robert Athill. Har ni inte lyssnat på den så gör det ! Tycker själv att den är väldigt bra, alla låtarna från Jeffs EP är faktiskt mycket bra och överraskande osvenskt. Senast jag pratade med Attraction Film så var musikvideon klippt och färdig och på väg till att få sin gradient. Releasefesten är nog satt till den fjortonde juni men då är ju jag och Finn i Amsterdam, så typiskt ! Hade varit askul att åka till Stockholm och festa ! Är så sjukt, sjukt spänd på att få se hur det ser ut, nästan som jag vill kräkas. Dog lite bara jag såg dessa bilder, men en bild gör ju inte riktigt arbetet rättvist. Dock har alla väldigt höga förväntningar på den här videon, när vi skiljdes åt efter att vi spelat in den pratades det om att det om Grammis-nomineringar och om att den skulle bli årets stora svenska musikvideo. Vi får se hur det blir alltså, får väl ha min egna lilla premiärvisning här i Malmö sen när jag kommer hem från Amsterdam.





Photo credit : Attraction Film of Sweden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar