5.29.2014

COLLARS AND STARS




Två nya saker har kommit in i mitt liv. Det första är en klänning från Beyond Retro som, så fort jag hittar bra skor att ha till, kommer användas mycket i sommar. Det är ju så skönt med klänningar, att det bara är ett plagg sedan är man klar. Men har lite svårt att hitta klänningar som passar eftersom min midja och mina höfter är två helt olika storlekar. Vet att jag borde köra på femtiotals-klänningar med tajt liv och vidd i kjolen men jag är så fruktansvärt kär i raka sextiotals-klänningar men dem får jag aldrig till att sitta snyggt. Kompromissen brukar därför bli sådana här 70-talare, de har oftast markerad midja med lite större kjol, men är samtidigt något rakare och inte lika sockersöta i stilen än vad 50-talare är. Den andra nya saken i mitt liv är en stjärn-ring. Antar att min brutala stjärnfas inte vill släppa taget riktigt än.





Dress : Beyond Retro / Ring : TGR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar