6.12.2014

BROOKLYN BABY




I morgon bär det av på resa så i kväll blir det till att åka hem och packa väskan. Vet inte riktigt vad jag ska ha med ? Bara handbagage också, är sämst på att packa lite när man ska på stads-resa. Sjukt spänd dock ! Musikvideon What I Know med Jeff feat. Robert Athill släpps på lördag, men redan i morgon kväll är det förhandsvisning med tillhörande fest men då är jag ju inte i Sverige längre. Trist. Vet inte om jag ska kolla på den på lördag i mobilens dålig skärm eller om jag ska vänta till söndag kväll när jag är hemma. Är helt galet nervös över vad det är jag ska få se. En teaser på det hela kan man iallafall se här så länge !  Ser ut som vi filmat på någon tropisk ö men så var inte fallet. Svinkallt vatten ute på Österlen, tumme upp för Jeff som verkligen gick all in hela tiden. Några stillbilder kan nog ses här också. Länkar upp musikvideon har sen oavsett !





Dress : MANI / Belt : MANI / Shoes : Din Sko

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar