6.13.2014

MY BOYFRIEND IS PRETTY COOL (BUT HE'S NOT AS COOL AS ME)



Idag åker jag och den här snygga mannen till Amsterdam ! För det första hoppas jag så klart att vi kommer fram hela och levande eftersom jag är väldigt, väldigt, väldigt rädd för att flyga. Och att vi inte missar flyget på grund av tågstrejken. Vet inte riktigt hur många som åker ersättningsbussarna om morgnarna, men gissar att vi måste vara ute i god tid. Är ju trots allt fredagen den trettonde idag ! Äsch, tretton är mitt turnummer och har hitintills bara haft balla fredagen den trettonde-fredagar så det behöver inte spela in. Lyckas vi med det hoppas jag att Amsterdam visar sig på sin bästa sida, att vi får sol och värme och att vi får ett fint hotellrum med bra utsikt. Sedan vill jag bara gå lös ! Hångla på varje liten gata, äta gott, dricka gott, vara vaken hela nätterna, shoppa skor, väska och övrigt fint man kan hitta och bara ha riktigt kul ! Har i och för sig alltid väldigt roligt med Finn så tippar att allt blir toppen även om det skiter sig. Tar med kameran också så klart !


Leather Jacket : HERE / Hat : MANI

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar