7.09.2014

COPENHAGEN




Dagen efter utflykten i Helsingör vaknade vi upp i Köpenhamn med ännu en dag av strålande sol. Så varmt att jag knappt fattar vad som händer, får så mycket utomlands-feeling. Vi åt frukost på hotellet och det blev en mycket väl godkänd hipster-frukost med olika yoghurtar som serverades i små glasburkar, nybakat bröd, kakor, juice och frukt. Därefter skildes vi åt några timmar och Finn och jag började plöja igenom vintage- och second hand-butikerna. Finn hittade två snygga skjortor medan jag var för varm för att ens orka prova något. Fick däremot köpt fint paket till min styvpappas födelsedag imorgon ! Vid tolv möttes vi upp allihop igen och åkte tillbaka till Malmö där jag skyndade mig iväg för att öppna butiken och tackade gud för att vår lilla butik ligger i skugga !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar