7.10.2014

SUMMER HEAT



Det är så himlans varmt nu ! Och jag vill inte klaga för jag har gått de senaste veckorna och klagat över hur kallt det är, men det är varmt. Så varmt. Har fått gräva fram en gammal solfjäder från en låda i butiken som jag kan fläkta mig med. Har också börjat överkonsumera glass, tre stycken om dagen är inte längre än konstighet. Men det är ju härligt med tanke på hur mycket mörker och kyla man utstår i vanliga fall. Ny skyltning i butiken igen, har fått en supermånga färgglada, härliga sommarklänningar som känns både avslappnat bohemiska och uppklätt fina. Och en hel drös med herrskjortor har också kommit in, även dem i balla mönster och färger. I kväll blir det till att packa ihop till Camp Tjärö, som mamma kallar det, och jag hoppas verkligen att det varma, soliga vädret följer med oss dit !


Levi's Shirt : MANI / Skirt : H&M / Shoes : Zara / Sunglasses : Urban Outfitters / Bag : Vintage Chanel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar