7.28.2014

FOR A BETTER MONDAY



☆ Idag har dagen startat med att skicka iväg helgens inkomna MANI-order till Italien. Resten av dagen blir jobb i butiken som vanligt, fylla på MANIs Etsy-shop och fundera lite lösningar kring min portfolio på Behance och allmänt uthärda värmen !
☆ På tisdag är det mer butiksjobb som gäller men det är även dagen före den stora dagen...
☆ ...nämligen min födelsedag ! På onsdag blir jag hela tjugosex år gammal och det ska jag fira med jobb som vanligt, middag med nära och kära på Moccasin, färgglada drinkar på Lilla Torg och förhoppningsvis dansa hela natten lång !
☆ Torsdagen är vanlig jobbdag igen och det är egentligen fredagen också, kanske bara en extra spänd sådan. Vår fina villa, som jag i och för sig inte bott i de senaste sju åren men jag har ju hängt där varje vecka ändå, är nämligen såld och på fredag lämnas nycklarna över och med det är huset och den fina trädgården absolut inte vår familjs längre. Supersorgligt. På fredag är det även sagt att det är deadline på hur det ska gå för vår butikslokal och hur det än blir kommer det bli skönt att bli av med den här ovissheten. 
☆ Till helgen är det sagt att vi ska till Kalmar så eventuellt får jag njuta ev en ledig helg på östkusten !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar