7.30.2014

HAPPY BIRTHDAY TO ME !




Idag är det den stora dagen Min födelsedag ! Tycker fortfarande det är väldigt roligt att fylla år, även om det betyder att man liksom blir äldre. Jag tjuvstartade iallafall min födelsedag redan igår och köpte med mig en massa gottigheter hem, sedan kom Finn med flädercider och glass och så ägnade vi kvällen åt att snacka skit och kolla på halvdålig film. Idag vaknande vi redan klockan sex eftersom det är den tiden vi brukar gå upp men istället fick vi tvinga oss till att sova två timmar till och då smög Finn ut och köpte frukost som han serverade i sängen. Sådan lyx ! Fick världens finaste silverring som passade perfekt på mitt inte alltför smala finger trots dess ålder. Så nu är jag väldigt glad och nöjd ! Ikväll blir vi några stycken som ska äta på Moccasin och sedan vill jag bara ha kul hela natten och fira in mitt tjugosjätte år rejält !





Blouse : MANI / Skirt : MANI / Ring : Vintage Gift

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar