8.01.2014

WINING AND DINING




Jag hade på det hela en väldigt fin födelsedag som tyvärr fick ett abrupt slut när en främmande ung man framåt natten bestämde sig för att klämma tag mellan mina ben och ett mindre tumult bröt ut. Jag kan varken förstå eller acceptera att sådant beteende förekommer bland killar och män och jag är så innerligt, fruktansvärt trött på det. Men låt oss ta en titt på hur det såg ut innan det där hände och alla fortfarande var glada ! När det var dags för mig att stänga butiken dök världens finaste kille upp med världens finaste seriefigur i ena handen och godaste Breezern som gör hela munnen rosa i den andra och så gick vi till Moccasin. Det var första regniga dagen i Malmö på veckor men lagom till det var dags för oss att äta ute hade det slutat regna och det var en behaglig luft istället för den tryckande hettan som det varit sista tiden. Vi åt obligatorisk räkmacka, slog till på dyrt vin, fotades med Svamp-Bob och öppnade paket. Det genomgående temat på årets presenter var kräm för kropp och goda dofter. Luktar så gott just nu eftersom jag har smörjt in och sprayat på mig allt som jag fick ! Hade så trevligt, och fortsatte ha trevligt tills den där idioten bestämde sig för att pajja min födelsedag och bara bevisa att de flesta män fortfarande lever på stenålder. Och det är fan vad jag önskar att jag kunde ta dem allihop och skicka tillbaka dem dit.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar