7.16.2014

RED HOUSES AND GREEN TREES




Efter vad som verkade vara ett oändligt regn så lättade det tillslut upp och man kunde gå på upptäcksfärder, spela kubb och äta middagen ute. Sedan var det plötsligt slut och allt skulle packas ihop för hemfärd. Vet inte om det var för att jag var blöt tjugofyra timmar i sträck eller om det är för att jag nu är för gammal för att sova i tält, eller en kombination, men på väg hem drabbades jag av fruktansvärd muskelvärk. Pendlade mellan att tro att det var en fruktansvärd förkylning på gång eller bara vanlig träningsvärk på grund av legat på hårt underlag, eller en kombination. Så fort jag kom en var det ett varmt bad som gällde, följt av Alvedon och sömn. Vaknade dock med fortsatt muskelvärk så lutar åt att jag helt enkelt är för gammal för att sova i tält utan någon slags säng.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar