7.23.2014

THE BOATER HAT



Den här hettan alltså ! Igår var det så varmt och kvavt att jag knappt fick någon luft i butiken, fick springa ner och sätta mig i källaren för att kyla ner mig lite. Mer nyheter har ju börjat trilla in på MANIs webshop, fortsätter med hatt-temat och har kört in några fler där, bland annat stråhatten som jag har på mig på bilden ! De är lite svåra att få tag i och väldigt efterfrågade och nu har vi två stycken i butik varav den ena även kan hittas här. Helt fantastiska ringar från 1930-talet har också kommit in i butiken och flera av dem hittas också här. Annars går allt i lite trögare tempo nu, dels på grund av värmen och dels på grund av trista nyheter angående vår butikslokal. Blir dessvärre en del tuffa beslut att ta den kommande veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar