7.24.2014

THE LEO CARD




I kväll ska jag på min nästkusin baby shower. Det är hennes första barn och hon ska överaskas med en en massa presenter och gottigheter. Jag har aldrig varit på en baby shower förut, trodde inte ens det fanns i Sverige, så det ska bli kul att uppleva. Är lite nervös över att det bara kommer pratas barn för helt ärligt är det inte mitt bästa ämne, allt jag kan om sådant är vad jag fått uppleva med mina småsystrar när vi var yngre. Satte mig iallfall ner och gjorde ett Leo-kort, eftersom den lille krabaten ska heta Leo. Antar att han kommer förföljas av lejon hela sin uppväxt och jag tänkte minsann inte vara sämre utan slog till på ett lejon jag också ! Och det blev väl rätt sött ? Tänker mig att han kan spara den i sjuttio år och då kommer kortet vara en sådan skör, härlig skatt att ta fram och kolla på ! Det var väl rogivande att sitta där och limma ihop fingrarna med superlim och svära lite, drömmer om att kunna göra det som en extrasyssla med beställningar till olika högtidsdagar. Vi får se.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar