8.27.2014

DRIED FLOWERS, OLD HOUSES & EDWARDIAN SIBLINGS




Låt oss ta en titt på några bilder från min mobil som tagits senaste tiden ! Först ut är mina fina skor från Zara placerade på det fina golvet vi har utanför vår entre till nya butiken på Davidshallsgatan. Sedan har vi hela mig utanför fasaden till nya butiken. Som ni ser är det inte mycket till skyltfönster vi har, dem sitter rätt högt upp och är mörka och svåra att se in genom. En riktig utmaning helt enkelt ! Mitt nya intresse är att pressa blommor. Pressar blommor varje dag nu, man får passa på innan allt vissnar tänker jag. Ska hitta fina ramar till dem och blir det fint kan det få hänga i nya butiken ! Sedan är det en bild på en fint hus från 1920-talet med den perfekta lummiga trädgården som jag och Finn cyklar förbi varje dag och som vi gärna hade bott i. Tills vidare får vi dock nöja oss med en lägenhet från 60-talet. Jag hittade en stor tavla på två systrar som lyckades både vara läskig och fin på samma gång. Dock såg jag för någon dag sedan att systern i röda klänningen bara har ett ben och då blev tavlan genast mycket mer intressant ! Och i förrgår tog mamma och jag som sagt emot vår köpmansdisk som var i perfekt storlek. Snart så ! Vill man följa MANI på Instagram så hittas vi under namnet shopmani !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar