8.29.2014

AUTUMN LEAFS AND A STROLL IN THE PARK




Idag har mamma och jag varit iväg och kollat in tyg till det nya provrummet, har fått med två bitar som vi ska ha och jämföra med väggfärgen i det rummet. Sedan har vi även köpt färg till det bakre rummet. Vi enades om en färg som drar åt en gråblåsvart nyans. Jag hoppas det blir fint, är så fruktansvärt trött på alla vita väggar nuförtiden. Men med vår fina ek-hylla, ljust golv och diverse annat tjusigt piff tror jag det blir bra. Nu ska jag börja tömma MANIs webshop på alla gamla och sålda artiklar så vi kan börja på en fräsch kula när nästa butik startar upp. Hoppas så mycket att jag kan leverera bättre bilder så det blir lättare att se kläderna. De tre klänningarna ovan få dock stanna kvar ett tag till ! Den mintgröna är ju en favorit hos många men den har en minimal midja. Är man petité så är den perfekt ! Min favorit är ju fortfarande den svart- och röd-randiga. Ser ni hur tyget lyser i en blå ton ? Himla snyggt ! Sista klänningen men blommor har ju en matchande jacka till sig med mink-krage och även den har ett helt otroligt tyg. Älskar ryggen på den också, med en urringning och en rosett. Slipsar har vi också, men mest i butiken ! Stickade är ju en personlig favorit, men jag har faktiskt börjat uppskatta dem som har lite mer udda mönster också. Tänker mig en hel look i murriga färger, kan vara snyggt !





40s Mint Green Dress : HERE / 40s Perhzon Dress : HERE / 60s Peach Flower Dress : HERE / Various Ties : MANI Store

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar