9.04.2014

GREY, LAVENDER & LIGHT




Nu är det mycket på gång, har verkligen varit non-stop sedan i söndags ! Just i söndags hade jag tänkt starta renoveringen av den nya lokalen men istället fick jag som de flesta i Malmö min källare översvämmad av regnet och fick ägna halva dagen åt att rädda min gamla minnen. Och precis när jag fått det klart ringer dem och säger att källaren i butiken på Kärleksgatan har en halv meter vatten i sig. Så då var det bara att cykla dit och ta tag i den röran. Blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, den dagen. I måndags kunde jag äntligen sätta igång med den nya lokalen och sedan dess har tiden bara runnit iväg. Men nu är jag iallafall i butiken på Kärleksgatan där vi håller öppet för flyttrea i hela butiken ! Mycket fina saker för 30-400 kronor, bland annat kostymer, kavajer, klänningar, toppar, skor, smycken, byxor och mycket mer ! Bjuder på lite bilder från nya butiken, igår kom de första kläderna dit och imorgon ska vi måla färdigt det sista. Sedan är det bara piff och organisering som är kvar !





Pictures from our new store at Davidshallsgatan 8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar