9.05.2014

JUST AN UPDATE



Idag börjar vi dagen i den nya butiken med att måla det sista. På måndag går flyttlasset med alla möbler från Kärleksgatan och då måste allt vara klart i nya butiken så möblerna kan ställas in på rätt plats. Sedan har jag flyttrea-öppet på Kärleksgatan och efter det ska jag på middag hos Finns vänner. På lördag har jag en helt ledig dag och då ska jag och Finn först till Köpenhamn och träffa Finns mamma och moster. Ser fram emot Köpenhamn så mycket, en av de bästa städerna ! Ska ha spenderar-byxorna på, så att säga, plus att jag måste in till Louis Vuitton och laga min väska. Säger det lite som om jag hänger där ofta, men för det mesta står jag bara utanför deras skyltfönster och dreglar så det är kul att ha en anledning att gå in där för en gångs skull. På kvällen ska vi hem till min nästkusin som fyller år och på söndag ska allting i butiken packas inför flytten dagen efter. Men oroa er inte ! Även om butiken på Kärleksgatan töms på möbler så kommer vi köra hit ännu mer kläder från vårt lager så här fylls på med ännu mer kläder !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar