8.11.2014

FOR A BETTER MONDAY




☆ Idag började måndagen segt, kom verkligen inte upp ur sängen ! Men jag kom iväg till butiken tillslut iallafall, och hann både dammsuga och fota innan det var dags att öppna. Så nu är det butiks-jobb som gäller hela dagen. Ikväll ska jag och Finn ut och springa. Senast jag sprang måste ha varit när jag var sexton. Vet inte ens om jag orkar springa till parken som vi ska springa.
☆ Tisdag, onsdag och torsdag ser väl likadana ut med arbete i butiken. Jag hoppas på någon mulen förmiddag så jag kan fota herr-ytterkläder. Har inte kunnat fotat något på dockorna på flera veckor eftersom solen varit så stark och det har inneburit mycket efter-redigering av bilderna så har helt enkelt låtit det vara. Men nu får det snart vara dags så det kommer upp nytt på webshopen !
☆ På fredag är det först jobb men sedan är det dags för Malmöfestivalen ! Trots att jag är infödd Malmö-bo har jag en riktig crush på just Malmöfestivalen. Det är oftast bra artister, bra mat och mycket, mycket folk. Så på fredag när butiken stängt har jag bestämt att Finn och jag ska köra en after work på stan !
☆ I helgen blir det ännu mer Malmöfestival ! Har köpt en jättestor spegel som jag väntar på och får jag den innan helgen tänker jag mig att jag ägnar lördagen åt att fixa till badrummet med ny spegel och nytt badrumsskåp. Tror jag köpte badrumsskåpet för två-tre år sedan och det har bara legat under soffan sedan dess. Så kanske på tiden att det kommer upp ?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar