8.11.2014

PREPPY SHOES




Ser så mycket fram emot att flytta till annan lokal nu, det är som att vara nyförälskad ! Och jag ser fram emot att kunna fota med bra ljus och clean bakgrund så kläder verkligen syns ordentligt i färg och design så dem verkligen kommer till sin rätt, som mamma alltid säger. Springer förbi och kollar på lokalen varje dag och är så spänd att tankarna bara rusar. Mamma och jag på jakt efter en köpmansdisk eftersom vi faktiskt kan ha en ordentlig kassa nu när utrymme finns. Det är nog det enda i möbelväg vi behöver, förutom lite pynt och annat fint att lägga ögonen på. Har så mycket som ska planeras och göras de kommande veckorna men ser bara fram emot det ! Nu är det för övrigt snart dags för mitt årliga problem, utöver om jag ska färga håret eller inte, nämligen höstskor. När man väl har vant sig vid sandaler och bara ben, och jag vill bara säga att sommarens skor har varit en riktig hit, så är det dags för mörka skor och strumpbyxor. Har är iallafall två par söta skor som jag tror passar fint till hösten, oavsett vad man väljer att matcha dem med. Ni hittar dem på länkarna nedan !





Black Shoes : HERE / Satin Purse : MANI / Cherry Brooch : HERE / 40s Bag : MANI / Burgundy Shoes : HERE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar