8.21.2014

LAYERS OF POETRY




Länge sedan det kom upp något för herrar här så satte ihop en snabb outfit som kändes höstligt vild och välklädd på samma gång. Älskar att blanda olika stilar och årtionden ! Favoriten här är byxorna, som så klart inte syns särskilt bra bilderna. Vi har riktigt fina, helt oanvända, herrbyxor med fina snitt kvar som jag hoppas vi kan visa bättre i den nya butiken. Tog faktiskt ett par till mig själv förra veckan som satt väldigt snyggt, så dem funkar ju även bra för dam ! Byxor och allt det andra på bilderna hittas i MANI-butiken nu ! Annars är det ju Malmöfestivalen som gäller just nu. Kan man säga att det är Sveriges mest jämställda festival, könsmässigt ? Insåg att jag när den här veckan är slut kommer jag bara ha sett totalt tre manliga akter, resten kommer vara kvinnor för hela slanten och dem som jag sett hitintills har varit både aktuella, dragit publik samt varit totalt awesome. Så visst finns det kvinnliga artister att boka ! I kväll är det dags för Timbuktu, fast egentligen vill jag bara hem och lägga mig. Sprang och gjorde diverse träningsövningar innan jobb och benen är inte riktigt med längre. Fruktansvärt tråkigt att springa måste jag säga, jag förstår dem som åker till ett gym och springer framför en tv. Kallt och blåsigt, sedan svettigt och blåsigt, träd och kottar överallt, nej, jag hoppas det blir roligare sedan när kroppen anpassat sig och man kan pressa på lite grann !





60s Military Jacket : MANI / 60s Melka Shirt : MANI / Knitted Tie : MANI /
Wool Scarf : MANI / 60s Suspenders : MANI / 60s Hector Trousers : MANI / 40s Military Boots : MANI

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar