8.21.2014

RUSTIC EASTERN MAGIC




Igår kom det här fina halsbandet in i butik ! Tillverkad runt 1940-talet, troligtvis någonstans i Mellanöstern. Gillade att det hade en rustik, bohemisk känsla över sig samtidigt som den känns lite Art Nouveau. Lite allt möjligt, helt enkelt, men väldigt snygg ! Hösten närmar sig allt fortare, har redan hunnit bli rejält kyligt i luften och jag har givetvis börjat tackla årets största problem - vinterskor. Jag har ju älskat sönder de fina Zara-sandaler jag haft i somras, dem har verkligen höjt varenda plagg jag haft i garderoben, men nu börjar deras tid rinna ut. Och så slog det mig att jag kanske ska satsa på ett par leverbruna skor även i höst ? Jag har ju alltid svarta skor eftersom jag alltid har svarta byxor eller strumpbyxor men i år kanske jag ska ta och välja en rödare nyans av brunt istället ? Tror faktiskt att det kan bli väldigt tjusigt. Nu ska jag bara hitta en lämplig modell också !





40s Silver Necklace : MANI / 60s Lace Top : Vintage Gift

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar