9.29.2014

MONDAY



Första riktiga veckan i butiken har gått och den har varit riktigt rolig ! Både mamma och jag - och våra kunder - verkar trivas bra i vår nya butik. Igår släpptes ytterligare en musikvideo som jag gjorde set design och styling till i våras. Tycker om den visuella stilen på den här musikvideon väldigt mycket, en kombination av ny, clean hip hop med klassiska hip hop-attribut. Se den här !

☆ Måndagar ser ut att bli stora klädfotar-dagen och idag har jag har fyllt kameran med höstliga kappor och klänningar som börjar komma upp på MANIs webshop och på Etsy i veckan. Bland annat den röda korta jackan här ovan kommer att läggas ut. Har även postat iväg ett stort paket till USA innehållande inte mindre än tolv paket av våra fina 1800-talssytrådar. Håller båda tummarna för att det kommer fram !
☆ Imorgon ska jag först till tandläkare så butiken kommer öppna lite senare än vanligt. Ska försöka fota lite smycken när jag kommer tillbaka till butiken och kanske försöka komne ut och springa i det underbara höstvädret efteråt ?
☆ Resten av veckan handlar bara om att försöka få i ordning där hemma. Finns inflytt samt en vattenskadad källare har gjort att allting har fått tryckas in i lägenheten lite varstans. Har sålt en del gamla möbler för att göra plats, men det är ett evigt pusslande.
☆ Till helgen fyller min yngsta syster år och så blir det stall-häng i vanlig ordning !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar