11.21.2014

INSPO | FRIDAY GLAM


Är det alltid helg nuförtiden ? Känns som det bara är måndag och fredag hela tiden. Någon som har ett bra tips på hur man lyckas bromsa veckorna något? Ju äldre man blir desto snabbare snurrar allt... Men som sagt, fredag igen ! Min helg får en minimal dos av glitter och glamour, i kväll ska jag till stallet och sedan ska jag hem och sova för i morgon ska jag upp tidigt och jobba några timmar i en av de finaste lägenheter jag sett i Malmö. Som en herrgård på femte våningen. Sedan ska jag på dop, det var många år sedan sen sist. Blir nog en rolig tillställning med mycket folk och inte särskilt mycket barnfamiljer med tanke på att det är första barnet i gänget. På söndag ska jag också jobba och sedan kommer min familj hem till mig för att få mat... Måste fundera ut något tills dess. Det fina hårbandet ovan finns i butiken och på webshopen och hittas här ! Min syster har redan paxat ett till nyårsafton och jag tänker nog göra detsamma. Hoppas ni får en bra helg med mycket glamour !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar