11.24.2014

MONDAY | STAY WARM





Vaknade upp till ännu en grå novemberdag och beslöt mig för att sova några timmar till. Det går inte att få mycket vettigt gjort i det hör konstanta mörkret. Kom iväg till butiken till slut och fick hämtat ett praktfullt cederträd på vägen som nu står utanför butiken och glänser. Kan inte fatta att det bara är en månad kvar till årets bästa högtid ! Särskilt inte eftersom var varannat träd fortfarande står med blad i alla möjliga varma toner och det fortfarande är rätt varmt ute. Till helgen ska det i varje fall  julskyltas i butiken, det är lika roligt varje år även om jag inte lyckats hitta på något som slår första årets skyltning då jag byggde en jättestor adventljusstake och mamma gjorde en stor röd rosett som vi satte på fasaden. Och den här veckan ska jag fotografera festkläder, fast det ta emot att fota svart när det är så lite naturligt ljus ute. Jag får läsa på kamerans inställningar och se om jag hittar något som kan hjälpa mig där. Idag ska jag ägna dagen åt att uppdatera våra presentkort, vilket inte har hänt de senaste tre åren !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar