11.26.2014

NEW | HOLIDAY DRESSES




Årets bästa högtid närmar sig med stormsteg ! Jag älskar julen och jag älskar nyårsafton ! Julen är en tid då allt blir varmt och mysigt och man kan gosa i sin jultröja med en snögubbe på framför en bra film samtidigt som man äter julrester och dricker must. Mmm ! Sedan avslutar man det hela med en sprakande nyårsafton. Sedan några år tillbaka åker jag som bekant till en ny, för mig oupptäckt, stad varje nyår och den här gången blir det... Taadaa, Hamburg ! Efter att ha firat in nya år i Paris, Amsterdam, Berlin och Prag är det alltså dags för Hamburg att leverera. Vet inte så mycket om Hamburg faktiskt, men har lite tid att läsa på. Det sköna är att vi faktiskt ska åka tåg dit, jag som är så fruktansvärt flygrädd är väldigt lättad över det. Känns som om att jag kommer kunna njuta av resan så mycket mer när jag inte behöver dra på dödsångesten över att man ska befinna sig i ett plan. Finn blir mitt ressällskap den här gången och vi har bokat in oss på ett riktigt hipster-hotell mitt i smeten. Ser faktiskt mycket fram mot den här resan ! I webshopen har det börjat komma in klänningar som passar fint till stundande festligheter som nyårsafton. De är i lite blandade storlekar vilket är bra, men framför allt är dem väldigt smickrande för den figur som man har. Den här typen av klänningar är alltid en bra investering då både färgen och modellen håller. Min favorit är 70-talsklänningen med plisserade ärmar och kjol och spetstopp, men den är inte i min storlek vilket retar mig då den är en av de finaste klänningar jag sett. Dessa klänningar och fler finns att hitta här !





All Items : HERE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar