1.07.2015

FINALLY | SHOP UPDATE




Äntligen ! Årets första uppdatering på webshopen ! Som jag har längtat, det är ändå något rogivande med att komma till butiken tidigt, fotografera i lugn och ro samtidigt som man lyssnar på Bille Holiday, sedan sitta och redigera bilder och dricka te. Den här gången blev det enbart svarta toppar och gosiga jackor (för att det känns väldigt januari). Fick fotografera med min gamla kamera idag eftersom Finns fortfarande är trasig efter att den flög i golvet och jag vet inte om jag vågar använda den eller inte. Tyckte ändå resultatet blev okej ? Ser man någon skillnad liksom ? Det blev lite svårare att ställa skärpan, särskilt eftersom jag fotade mycket svart, och vissa bilder är lite suddiga, men annars... överraskande bra resultat. Nu har jag bara problem med att skärmen på datorn varannan dag inte är som den ska, utan visar allt med de värsta kontrasterna man kan tänka sig. Har redigerat bilderna lite på måfå och här på Blogger ser det till och med ännu värre ut, men i morgon är det kanske bra igen, får en hoppas.






➸ 60s Lace & Ruffles Top : HERE




➸ 60s Nice Gail Jacket : HERE




➸ 50s New York Nights Jacket : HERE




➸ 60s Debbie Tweed Coat : HERE




➸ 60s Élégance Sombre Top : HERE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar