1.08.2015

INSPIRATION | TODAY'S OUTFIT





Idag har jag min nya klänningen på mig. Eller ja, den är ju en riktigt gammal en, men ny i min garderob. Kunde inte låta bli att prova den och när jag väl gjort det ville jag inte ta av mig den något mer. Så tyvärr, den fick flytta hem till mig. Typ smickrande på alla vis, som klänningar var förr i tiden. Och otroligt bekväm. Någon har till och med varit snäll och satt i ett blixtlås ! Finn tyckte att jag påminde lite om en nunna i den och ja, någon vidare sex appeal har den väl inte. Mer en äldre subtil elegans. Varför görs inte klänningar så här idag ? Skulle det kosta så mycket mer att det inte är lönsamt för kommersiella företag ? Får försöka samla på mig så många gamla klänningar som möjligt innan dem försvinner... Har återigen mycket problem med bilderna i Blogger. Färgerna och kvaliteten blir helt åt skogen trots olika fil-format. Varför blir det så här emellanåt ?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar